Us convidem a entrar al nostre calidoscopi


ImageChef.com Poetry Blender

"L'emoció és la forma més bella d'energia", Dr Jorge Carvajal

"A tu, qui
siguis, t'invito
a trobar les coses amb
la transcendental bellesa,
com jo les trobo, i tindràs el
poema. " Joan Brossa



dimecres, 23 de novembre del 2011

Una cançó per celebrar els vostres aniversaris.

Calidoscopianes i calidoscopians d'emocions !!!

Mentre espero que m'envieu els vostres arxius dels textos fets a l'aula ( què deu passar a l'espai virtual que no m'arriben?) , us poso aquesta cançó d'aniversari del grup DIJOUS PAELLA.
Espero que us agradi molt.

2 comentaris:

  1. Està bé, però encara hi queda molt més!
    També he escoltat ja la cançó de: Avui fas anys, Dijous Paella...
    Ja m'he fet seguidora.
    ¡Adéu!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Andrea pel teu comentari !!!!
    Fins dilluns i bon cap de setmana!
    Ah!!! I ara que ja en saps, m'has d'enviar els textos. Apa, a posar fil a l'agulla.

    ResponElimina